KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐ
Keszthelyi központú cégünkhöz, évek óta stabil külföldi beszállítói, és belföldi viszonteladói körrel a kereskedelmi tevékenységünk bővítéséhez Keszthely környéki
KERESKEDELMI ÜGYINTÉZŐT
keresünk.
Cégünk, a P-floor Kft. a magyarországi szőnyeg- és lakástextil piacon 1993 óta jelenlévő stabil vállalkozás. www.szonyegorszag.hu.
Központunk egy 2000 m2 alapterületű, lakberendezési célra tervezett épületben található, ahol kb.1000 m2-en kiskereskedelmi üzlet működik 2 szinten, míg kb.1000 m2-en nagykereskedelmi tevékenységet folytatunk.
Alaptevékenységünk szőnyeg, PVC, laminált padló, függöny, ágytakaró, és lakástextil kiegészítők forgalmazása saját üzleteken, viszonteladói hálózaton és barkácsáruház láncokon keresztül. A cég erőssége a vevők igényeire történő gyors reagálása, rendkívül széles termékpalettája, óriási szakmai tapasztalata, és fejlődőképessége.
A kereskedelmi asszisztenssel szemben követelmény a rugalmasság, a rendkívül jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, precíz, pontos munkavégzés, és fontos a rendszerben gondolkodás.
Munkaidejének 90%-át a kül- és belföldi partnerekkel való kapcsolattartás és az irodai tevékenység teszi ki.
Évek óta profi vállalatirányítási rendszerrel dolgozunk, ami nagyban megkönnyíti a munkát, mivel a kapcsolattartáshoz készlet- és forgalmi listákat ill. az értékesítési adatokat pillanatok alatt lehet kinyerni belőle.
Főbb feladatai:
- Összesíti és továbbítja a gyárak, beszállítók felé a megrendeléseket
- Kapcsolatot tart gyárakkal, beszállítókkal, fuvarozó cégekkel, viszonteladókkal
- Megrendeli a fuvarokat és elvégzi a kapcsolódó ügyintézést
- Rögzíti és nyilvántartja a beérkező áruk szállítási idejét
- Információt szolgáltat az árumozgásokkal kapcsolatban a raktárnak és a nagykereskedelmi ügyintézőknek
- Ellenőrzi a beérkező szállítólevelek, számlák tartalmát, helyességét (mennyiség és ár)
- Rögzíti és továbbítja gyárak, beszállítók felé az esetleges mennyiségi, minőségi eltéréseket
- Kezeli és továbbítja a minőségi problémákból eredő kifogásokat gyárak, beszállítók esetleg illetékes hatóságok felé
- Elvégzi az áruk bevételezését, árak meghatározását
- Nyilvántartja és rendszerezi az áru-bevételezéseket és a kapcsolódó bizonylatokat
- Az érvényben lévő árlisták alapján ellenőrzi a számítógépes rendszerben az árakat, elvégzi a szükséges átárazásokat, erről értesíti az illetékes munkatársakat
- Elkészíti és karbantartja a beszállítói adatbázist
- Közreműködik az éves és időszaki leltárak elkészítésében
Elvárások:
- számítógép felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
- hasonló területen szerzett legalább 2 év tapasztalat
- angol vagy német nyelvtudás előny
- kiváló kommunikációs készség, barátságos fellépés, nagy teherbírás, precíz, pontos munkavégzés
Hozzáállása:
- csak olyan munkatársra van szükségünk, aki pozitív, nem azon gondolkodik egy nehezebb feladatnál, hogy az miért lehetetlen, hanem azon, hogy hogyan oldja meg.
- önálló gondolatokkal rendelkezzen, nem riad vissza az új ötletek megvalósításától
- az ideális munkatárs csak első alkalommal kérdezi, „Hogyan csináljam?” utána már tudja
Amit kínálunk:
- stabil, teljesítményarányos jövedelem
- szakmai előrelépési lehetőség
- dinamikus, fiatalos csapat
Munkavégzés helye: P-floor Kft 8315 Gyenesdiás, Kereskedők útja 10.
Amennyiben képesnek érzi magát a munkakör betöltésére, várjuk fényképes pályázatát (motivációs levél, magyar és angol vagy német nyelvű önéletrajz), az office@pfloor.hu e-mail címre, a tárgy mezőben „Kereskedelmi ügyintéző pályázat”-ként megjelölve. A pályázatban kérjük a fizetési igényt megjelölni.